Dieta na lato; - Daydreamsdesigns
Headlines News :
Home » » Dieta na lato;

Dieta na lato;

Written By Anna Jabłońska-Gruszczyk on poniedziałek, 17 grudnia 2012 | 11:06

Latem, dojrzewajace w słońcu owoce i warzywa, aż same się proszą, by je zjeść lub wrzucić do garnka. Piękna pogoda dodatkowo zaprasza na spacer i aktywny wypoczynek na świeżym powietrzu. Ta pora roku jest więc idealna, aby zmienić złe przyzwyczajenia i nauczyć się jeść mądrze, bez liczenia kalorii. Spróbujcie sami! Kilka kilogramów mniej to kusząca propozycja dla każdego, kto na co dzień boryka się ze swoją wagą. A jeśli jeszcze do tego zbliża się wymarzony urlop nad morzem... Pragnienie, by pozbyć się nadmiaru ciałka tu i ówdzie staje się wówczas palące! Ale bez paniki. Zacznij stosować dietę, którą proponujemy, a kilogramy posypią się same. Najważniejsze jest, abyś pamiętała o codziennym zjadaniu trzech posiłków o regularnych porach dniach. Nie omijaj żadnego, zwłaszcza śniadania! To zastrzyk energii na cały dzień, ale także sposób na uruchomienie procesów metabolicznych twojego organizmu, które ułatwią zamianę pokarmu w energię, zamiast w tłuszcz. W południe zjedz lekki obiad, a główny posiłek wieczorem, nie później jednak niż o godz. 18.00 lub 3 godziny przed snem. Jeśli poczujesz głód wcześniej, możesz zjeść podwieczorek. Pij dużo wody mineralnej, około 1,5 - 2 litrów dziennie, herbatę zieloną, czerwoną i owocową. Posiłki komponuj sama, pamietając o tym, aby w każdym znalazła się porcja warzyw i ziaren. Nie musisz liczyć kalorii i odważać porcji. Jeśli będziesz przestrzegała naszych zaleceń, powoli zaczniesz gubić kilogramy (0,5 - 1 kg tygodniowo). Niewielki, ale systematyczny spadek wagi to gwarancja, że twoja cera pozostanie gładka, unikniesz efektu jo-jo i na długo zachowasz smukłą sylwetkę. Przykładowe menu Śniadanie: Miseczka muesli bez cukru, wymieszanych z garścią świeżych owoców sezonowych np. malin, jagód, truskawek i szklanką jogurtu lub odtłuszczonego mleka (może być też sojowe, wzbogacone wapniem). Kromka pełnoziarnistego chleba, jajko na miękko, świeże owoce lub sok. Obiad: Miseczka makaronu z sosem pesto - ze zmiksowanej bazylii, czosnku, oliwy, parmezanu i orzeszków pinii lub słonecznika, sałatka ze świeżych pomidorów i cebuli. Talerz pokrojonych w słupki warzyw, np. marchewka, ogórek, czerwona papryka, kalarepka z dipem (jogurt naturalny wymieszany z łyżką majonezu i twarożku odtłuszczonego, doprawiony sosem chili), pełnoziarnista bułeczka. Podwieczorek: Kubek odtłuszonego jogurtu lub kefiru. Garść pestek słonecznika lub dyni. Kolacja: Ryba w folii upieczona na grillu, jeden ugotowany ziemniak, gotowane brokuły lub fasolka szparagowa. Kurczak z ryżem i warzywami smażony krótko w woku, po chińsku. Źródło
Share this article :

0 komentarze:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. Daydreamsdesigns - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template